«Кемел болашақ» жобасы

Бөтен балалар болмайды. Барлық балалар ересек адамның қамқорлығына мен қолдауына мұқтаж. Адамгершілік құндылықтары бар барлық ересектер балалар үшін ең қолайлы жағдай жасауға тырысады.

Мен педагог-психологпын, сондықтан балалар мен ересектерге, ата-аналар мен педагогтарға өзін-өзі анықтау және тұлғаны дамыту мәселелерін шешуге кәсіби түрде көмектесемін.

Мен көптеген мұғалімдермен, жаттықтырушылармен және өз ісіне құмар адамдармен араласамын. Олар өз тәжірибесін балалармен бөлісіп, жұмысқа, оқуға және ұйымдастырылған демалысқа деген адамгершілік қатынасқа баулып, балалардың өзіне деген құрмет пен махабатты оятумен айналысады.

Ата-аналар баланы қалай тәрбиелеп, оны бақытты және табысты болуға қалай үйретіп, әлемді зерттеуге деген құлшынысын қалай ояту керектігін білмей жататын жағдайларды жиі кездестіремін. Көбінесе балалардың өздері ата-аналарын шынайы қарым-қатынас міндеттерін шешуге бағыттап жатады.

Балалар мен ересектерге кеңес беріп, мұғалімдермен қарым-қатынас жасай отырып, мен психологиялық-педагогикалық міндеттердің кең спектрін зерттейтін жобаларды іздедім: девиантты мінез-құлық, суицид, жалғыздық, жұмыссыздық сияқты проблемалық емес, сонымен қатар тұлғаны әлеуметтендіру, көшбасшылық, жекетұғалық өсу және рухани даму.

Міне, маған өзім ойлағандай жоба ұсынылды. «Рухани жаңғыру» бағдарламасында «Кемел болашақ» жобасы жұмыс істейді, ол «Рухани жаңғыру» құндылықтары мен қағидаттарын ілгерілетуге бағытталған.

Енді мен балалар мен жасөспірімдерге бос уақыттарын ұйымдастыруға үйрететін тәрбиешілерге арналған вебинарлар өткіземін, олардың өмірлік сүйгіштігі, бастамашылдығы, қамқорлығы және басқа да оң әрекеттері ата-аналар мен басқаларға әсер етіп, олардың жеке басын бірге дамытады. «Кемел болашақ» жобасы арқылы біздің балаларымыздығ болашағы жарқын болатынына сенемін.

Жоба жеке тұлғаны әлеуметтендіру, оның қабілеттерін дамыту, жеке тұлғалық дағдыларды қалыптастыру міндеттерін жаңа тәсілдермен шешуге бағытталған. «Кемел болашақ» жобасының шарттары балалармен өзара іс-қимылда оларға іс жүзінде қоғамның қамқорлығын, құрметін және олардың өміріне қатысуын сезінуге мүмкіндік беретін әдіснамалық сүйемелдеуді жасауды ұсынады. Балалар «Рухани жаңғырудың» бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, ұлттық бірегейлікті сақтау, білімге табыну, Қазақстанның эволюциялық дамуы, сананың ашықтығы сияқты алты қағидаты өзін, мінез-құлқын, қарым-қатынастарын білімнің орасан зор палитрасы арқылы тануға мүмкіндік алады.